Το κρίσιμο δίλημμα των δημοτικών εκλογών στη Ρόδο, θέτει με παρέμβασή του, ο υποψήφιος δήμαρχος και πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού Αντώνης Καμπουράκης. Παρουσιάζει μάλιστα ένα πλήρες σχέδιο «για έναν φιλόξενο πολυθεματικό προορισμό, το οποίο συνδέει οργανικά την καθημερινότητα, την ιστορία, τον πολιτισμό, το φυσικό κάλλος και τα τοπικά προϊόντα, με τον τουρισμό» όπως σημειώνει.

Ολόκληρη η παρέμβαση του κ. Καμπουράκη, ενόψει της δημοτικής αναμέτρησης την ερχόμενη Κυριακή έχει ως εξής:

«H Ρόδος βρίσκεται σήμερα σε ένα κρίσιμο σταυροδρόμι. Ή θα δώσουμε ξανά στο νησί μας την αίγλη που αξίζει, ή θα συνθηκολογήσουμε με την αδράνεια και τη στασιμότητα, που οδηγούν στην απαξίωση.

Η Ρόδος μπορεί να διαθέτει από τα πλέον κορυφαία ξενοδοχεία σε όλη την Ελλάδα, όμως για την τουριστική εμπειρία μετράνε τα πάντα, από τη στιγμή που ο επισκέπτης φτάνει στην Ρόδο, ως τη στιγμή που επιβιβάζεται στο αεροπλάνο της επιστροφής. Ξεχειλισμένοι κάδοι απορριμμάτων, σπασμένα πεζοδρόμια, ελλιπής φωτισμός, κυκλοφοριακό κομφούζιο, προβληματική συγκοινωνία, επικίνδυνο οδικό δίκτυο, δεν μας τιμούν ως προορισμό.

Ένας τόπος που δεν προσφέρει ποιότητα ζωής στους κατοίκους του, δεν μπορεί να προσφέρει και ποιότητα τουριστικής εμπειρίας στους επισκέπτες του. Έχει πλέον κατεπείγοντα χαρακτήρα, το να αλλάξουμε αυτά τα δεδομένα, για κατοίκους και επισκέπτες. Για να έχουμε δουλειές, να έχουμε εισοδήματα, να κάνουν τζίρο μαγαζιά κι επιχειρήσεις, πρέπει να σταματήσει η Ρόδος να ζει κάτω από τις πραγματικές δυνατότητές της, όπως συμβαίνει σήμερα, με ευθύνη της απερχόμενης δημοτικής αρχής.

Έχουμε ένα πλήρες σχέδιο για έναν φιλόξενο πολυθεματικό προορισμό, το οποίο συνδέει οργανικά την καθημερινότητα, την ιστορία, τον πολιτισμό, το φυσικό κάλλος και τα τοπικά προϊόντα, με τον τουρισμό.

Ενδεικτικές δράσεις του σχεδίου μας:

- Ξενάγηση των επισκεπτών στα σημεία ενδιαφέροντος του νησιού, με στόχο την αύξηση των ημερών διαμονής και την ωφέλεια της τοπικής οικονομίας.

- Ανάδειξη της Μεσαιωνικής πόλης σε πολιτιστικό κέντρο διεθνούς εμβέλειας.

- Αναβάθμιση υποδομών με ειδική έμφαση στις μαρίνες.

- Προσβασιμότητα και χώροι στάθμευσης για τα τουριστικά λεωφορεία.

- Κάρτα επισκέπτη και γραφείο διαχείρισης προορισμού, για την παροχή πληροφοριών σχετικών με το νησί και τη διασύνδεση με τους επισκέπτες.

- Αποδοτικότερη οργάνωση των αρχαιολογικών χώρων, των μνημείων και των 13 μουσείων.

- Διασύνδεση υδατοδρομίων και συγκοινωνίας.

Η Ρόδος αλλάζει. Βάζουμε τελεία στην αδιαφορία και γυρίζουμε σελίδα.

Για μια Ρόδο που να λάμπει ξανά!».


Πηγή