Φτιάξε σπιτική granola σε μόλις 30 λεπτά!

Yλικά για 2 φλιτζάνια...1 φλ. νιφάδες βρόμης1 φλ. άγλυκες νιφάδες καρύδας1/2 φλ. ωμά φιστίκια1/4 φλ. ωμός πασατέμπος1/4 φλ. ελαιόλαδο1 κ.σ. μέλι2 κ.γ. σάλτσα σόγιας με μειωμένο νάτριο1/8 κ.γ. μαύρο πιπέριΕκτέλεσηΠροθέρμανε το φούρνο στους 170 oC.Βάλε τη βρόμη, την καρύδα, τα φιστίκια και τον πασατέμπο σε ένα ταψί με αντικολλητικό χαρτί.Σε μπολ ανακάτεψε το ελαιόλαδο, το μέλι, τη σάλτσα σόγιας και το πιπέρι. Χύσ’ τα στο μείγμα της βρόμης και ανακάτεψε με τα χέρια.Άπλωσέ το στο ταψί, ψήσε για 10′, ανακάτεψε και συνέχισε για 10-15′. Βγάλε από το φούρνο και άσε το μείγμα να κρυώσει.Διατηρείται σε γυάλινο βάζο έως και μία εβδομάδα.Διατροφικά στοιχεία ανά 1/2 φλ.:244 θερμίδες,17 γρ. λιπαρά (8 γρ. κορ.),20 γρ. υδατάνθρακες,7 γρ. πρωτεΐνη,4 γρ. φυτικές ίνες,71 mg νάτριοΠηγή