Καταγγελία Αναγνώστη: "Αυτή είναι η χειρότερη εταιρεία σταθερής τηλεφωνίας... Με αποδείξεις"

Αγαπητό tromaktiko,φτάνω στο σημείο να κάνω αυτή την καταγγελία διότι έχω υποστεί πολύ μεγάλη ταλαιπωρία από την... WIND σε τέτοιο βαθμό που πιστεύω ότι κάτι προσωπικό έχουν μαζί μου μη μπορώντας να πιστέψω ότι αυτό που έπαθα εγώ , συμβαίνει με όλους τους υποψήφιους πελάτες της . Ότι αναφέρω είναι αληθή και αποδεικνύονται από γραπτά στοιχεία και προκαλώ την WIND να με βγάλει ψεύτη αν υπερβάλω .¨Έκανα αίτηση στην WIND για έναν νέο σταθερό αριθμό στο σπίτι μου στις 4-11-2016 . Κατά την αίτηση μου υποσχέθηκαν προφορικά ότι θα είχα την νέα γραμμή στην οικία μου σε 10 ημέρες . Στις 14-11-2016 ήρθε το πρώτο μήνυμα στο κινητό μου ότι η αίτηση έχει καταχωρηθεί και ότι θα ειδοποιηθώ. Αφού περάσανε άλλες δυο εβδομάδες άρχισα να ενοχλώ στο κατάστημα να μάθω ποια είναι η τύχη της αίτησης μου . Ένα δεύτερο μήνυμα ήρθε στο κινητό μου στις 29-11-16 ότι η εκτιμώμενη ημερομηνία σύνδεσης είναι στις 6-12-2016 . Με δεύτερο μήνυμα με ενημερώνανε ότι θα έπρεπε να είμαι εκεί ώστε να έχει πρόσβαση ο τεχνικός για την σύνδεση . Βέβαια ο τεχνικός δεν ήρθε ποτέ και ούτε είχα κάποια ενημέρωση για την τύχη του . ¨Έπρεπε να επικοινωνήσω εγώ με την εταιρεία στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών για να ρωτήσω γιατί δεν πραγματοποιήθηκε το ραντεβού . Μου ανέφεραν ένα πρό...