Τα demos βλάπτουν σοβαρά τις πωλήσεις!

Gaming Κάτι ξέρει η Rockstar.Σε μία πρόσφατη συνεδρίαση της EA DICE, ο Jesse Schell, διευθύνων σύμβουλος της Puzzle Clubhouse και αναλυτής της βιομηχανίας, δήλωσε προς έκπληξη όλων ότι τα games για τα οποία δεν κυκλοφορούν demos ή ακόμα και τρέιλερ πραγματοποιούν μεγαλύτερες πωλήσεις! Αναλυτικά ο μέσος όρος πωλήσεων ενός παιχνιδιού έχει ως εξής:- Χωρίς demo ή τρέιλερ: 100.000 αντίτυπα- Με demo: 200.000 αντίτυπα- Με demo και τρέιλερ: 250.000 αντίτυπα- Μόνο με τρέιλερ: 500.000 αντίτυπα"Ξοδεύουμε τόσα χρήματα για να φτιάξουμε demo και μας φέρνει μισές πωλήσεις. Αντίθετα ο κόσμος βλέπει ένα τρέιλερ και λέει ότι το παιχνίδι είναι καλό και θα πρέπει να το δοκιμάσει" εξηγεί ο Schell. Η αντίδραση των περισσότερων gamers σύμφωνα με τον ομιλητή, ήταν στις περισσότερες περιπτώσεις κάτι του στυλ: "Οκ, έπαιξα το demo άρα δοκίμασα το παιχνίδι. Αυτό ήταν". Όμως χωρίς demo ο gamer αναγκάζεται να το αγοράσει αν θέλει να το δοκιμάσει. Υπάρχουν πολλές εταιρείες που έχουν στην πολιτική τους την μη έκδοση demo. Μία εξ αυτών είναι και η Rockstar. Σκεφτείτε άραγε πόσα αντίτυπα δεν θα είχε πουλήσει αν είχε κυκλοφορήσει demo του Grand Theft Auto IV και μία μερίδα οπαδών της σειράς έβλεπε τα στοιχεία του gameplay π...