ΒΟΑΚ: Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για το τμήμα Νεάπολη-Aγιος Νικόλαος - Τι περιλαμβάνει

05/01/2022 07:49
ΒΟΑΚ: Ξεκίνησε ο διαγωνισμός για το τμήμα Νεάπολη-Aγιος Νικόλαος - Τι περιλαμβάνει

Σε δημοπράτηση βγήκε το τρίτο οδικό έργο του ΒΟΑΚ, Νεάπολη-Αγιος Νικόλαος, που συμπληρώνει το παζλ του αυτοκινητόδρομου. Το τμήμα που ολοκληρώνει τον ΒΟΑΚ έχει μήκος 14 χλμ. και κόστος με ΦΠΑ 186 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά, το έργο αφορά στη μετατροπή σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με τη βελτίωση-διαπλάτυνση του υφιστάµενου τµήµατος Νεάπολη - Αγ. Νικόλαος σε τετράιχνη αρτηρία µε δύο λωρίδες κυκλοφορίας και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, διαχωρισµένου καταστρώµατος κυκλοφορίας, συνολικού πλάτους 22,50 μέτρων.

Αποσφράγιση προσφορών

Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου και μαζί θα προχωρήσει και η αποσφράγιση των προσφορών για να αποκαλυφθεί ο ανάδοχος του έργου. Στόχος είναι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός εντός του 2022.

Η διάρκεια των έργων ορίστηκε σε 48 μήνες από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Στο αντικείµενο του προς κατασκευή έργου περιλαµβάνεται η εκτέλεση των κάθε είδους χωµατουργικών εργασιών (µε τα σχετικά έργα δανειοθαλάµων και αποθεσιοθαλάµων), τεχνικών έργων (γεφυρών, έργων µερικής ή ολικής κάλυψης λωρίδων (Cut & Cover), άνω & κάτω διαβάσεων, οχετών, τοίχων, κρασπεδορείθρων, πλακοστρώσεων, κ.λπ.), έργων ευστάθειας πρανών και βελτίωσης συµπεριφοράς των έργων έναντι υποχωρήσεων (εξυγιάνσεις, τυχόν απαιτούµενα αντίβαρα, κ.λπ.), οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήµανσης (κατακόρυφης και οριζόντιας), ασφάλισης, περίφραξης των οδικών έργων, αποχέτευσης - αποστράγγισης, ηλεκτροµηχανολογικών εγκαταστάσεων (οδοφωτισµού, σηµατοδότησης κ.λπ.), εγκατάστασης πρασίνου, συντήρησης πρασίνου, µετατόπισης - αποκατάστασης δικτύων ΟΚΩ.

Προχωρούν οι άλλοι διαγωνισμοί

Οι δύο πρώτοι διαγωνισμοί του ΒΟΑΚ είναι σε προχωρημένο στάδιο. Να θυμίσουμε πως στις 24 Ιανουαρίου αναμένεται να δοθούν οι δεσμευτικές προσφορές για το τμήμα Χερσόνησος-Νεάπολη. Ο διαγωνισμός ύψους 377 εκατ. ευρώ πραγματοποιείται με τη μέθοδο της ΣΔΙΤ.

Το τμήμα Χανιά-Χερσόνησος είναι σε φάση αναμονής της έγκρισης των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης. Στη συνέχεια θα προχωρήσει στην τελική φάση των δεσμευτικών προσφορών. Το έργο αυτό, ύψους 1,1, δισ. ευρώ, θα προχωρήσει με τη μέθοδο της παραχώρησης. Στο τμήμα αυτό προβλέπεται ως προαίρεση η επέκταση του δρόμου από τα Χανιά μέχρι την Κίσσαμο.

Στην τελική του μορφή ο ΒΟΑΚ από την Κίσσαμο μέχρι τη Σητεία θα έχει μήκος 300 χλμ.

 

Ακολούθησε την Ημερησία στο Google News!
πηγή